Brandten
Medlem
Sitter och tittar på en award resa om några månader och såg TK1793 passera över huset. Flygs sedan en tid tillbaka av en A330 vilket är trevligt med riktig business till skillnad mot övriga IST-ARN flygningar på dagarna.
Det betyder ju då att TK1794 också är en A330 och en av få Star Alliance wide body med business class från Arlanda (om man bortser från SAS alla avgångar).
Om man nu skulle ta sig österut så och vill maximera med så mycket business som möjligt (utan seat block) skulle ni, rent tidsmässigt ta TK eller SQ ut respektive TK eller SQ hem?
Tänker att SQ's ankomst tidigt på morgonen blir VÄLDIGT tidig i Moskva och därmed kanske bättre att flyga SQ ut och TK hem?
Andra alternativ som ni kan tänka på? Vad kör United för business på sin UA69 (en B757)?
Det betyder ju då att TK1794 också är en A330 och en av få Star Alliance wide body med business class från Arlanda (om man bortser från SAS alla avgångar).
Om man nu skulle ta sig österut så och vill maximera med så mycket business som möjligt (utan seat block) skulle ni, rent tidsmässigt ta TK eller SQ ut respektive TK eller SQ hem?
Tänker att SQ's ankomst tidigt på morgonen blir VÄLDIGT tidig i Moskva och därmed kanske bättre att flyga SQ ut och TK hem?
Andra alternativ som ni kan tänka på? Vad kör United för business på sin UA69 (en B757)?