Senaste nytt

Ta med sig gäst till SAS Lounge som Eurobonus Gold

JohnR

Medlem
Japp, men gästen måste också flyga med *A. Scanna först ditt boarding kort i automaten, därefter gästens direkt efter.
 
Vad menar du med "måste också flyga med *A?
Aaah, nu förstår jag... Star Alliance... Lite för smart rebus för mig ;-) Japp, vi flyger samma SAS flight så det ska inte vara några problem.
 

CoooC

Medlem
Gör min EBG-debut om ett par dagar när MC-premium-poängen faller in på kontot och ska flyga till Luleå från terminal 4 inom kort. Någon som vet om man kommer in i guld-loungen trots att man har en resa från terminal 4 och är det isf värt besväret? :)
 

palmen

Moderator
Gör min EBG-debut om ett par dagar när MC-premium-poängen faller in på kontot och ska flyga till Luleå från terminal 4 inom kort. Någon som vet om man kommer in i guld-loungen trots att man har en resa från terminal 4 och är det isf värt besväret? :)
Ja du kommer in där, finns väl ingen som har något gott att säga om T4, tar ca 10 minuter att gå men ni måste göra ny säkerhetskontroll. Kan vara rätt mycket folk under påsken om man har otur.
 

ekf

Medlem
Vad jag förstår så är det barn, sambo, make/maka som gäller. Syskon o föräldrar gör sig icke besvär. Hur det sedan fungerar i verkligheten är annorlunda. I höstas tog jag med hustrun, 2 söner, svärdotter och deras 3-åring på CPH Gold. Fungerade finfint.
De har ändrat, numera är det ”make/maka/partner/föräldrar och egna barn” enligt länken några poster upp.
 
Toppen