Senaste nytt

Sommarkampanj på SAS Upgrade

SOMMARKAMPANJ

UNNA DIG SJÄLV EN SAS UPGRADE I SOMMAR
Flyg bekvämare med SAS Upgrade under sommarsemestern. Mellan den 30 juni och den 11 augusti får du kampanjpriser om du lägger bud på en uppgradering till SAS Plus på flygningar mellan Europa och USA, Kina och Hongkong samt även på flygningar mellan Norden och Sydeuropa. Det är inte för sent att unna dig en extra bekväm reseupplevelse genom att lägga bud på en uppgradering nedan.

KAMPANJPRISER FRÅN SAS GO TILL SAS PLUS

Skandinavien till Sydeuropa* 350 SEK
Skandinavien till San Francisco eller Los Angeles 1 499 SEK
Skandinavien till New York, Chicago, Boston, Washington eller Miami 1 299 SEK
Skandinavien till Hongkong, Peking eller Shanghai 1 599 SEK

*Sydeuropa = Österrike, Bosnien, Kroatien, Tjeckien, Frankrike, Grekland, Italien, Kosovo, Libanon, Malta, Portugal, Spanien och Turkiet

Uppgradera din flygbiljett till SAS Plus eller SAS Business | SAS
 

agehall

Medlem
Intressant - menar de att det är fast pris på uppgraderingarna? Isåfall är det ju nästan läge att börja fundera på lite milage runs.
 

JacobGBG

Medlem
Ordvalet är lite tvetydigt, måste flygningen vara inom tidsperioden indikerad eller räcker det at budet kommer då?
 

adhoc76

Medlem
Det här blev ju inte så bra för min del. Hjälpte min pappa att boka en resa på poäng till Alicante för två (ja jag vet, dåligt värde, men han ville ha det så). Fanns inga platser på vägen dit i Plus så det fick bli GO. Valde dock att boka till frukost för två á 75 kr per pers. Med kampanjen hade det naturligtvis varit bättre att uppgradera till Plus. Har kollat plusgrade och det går, trots att det är bokat med poäng. Någon som vet om det går att få tillbaka pengarna för frukosten i GO och köra upgrade istället?
 

Berglund

Medlem
Jag utgår från att flygningen måste vara inom den angivna tidsperioden. Det är ju då bud accepteras eller avslås. Annars kan ju bud ändras hur ofta som helst, det har väl aldrig varit särskilt viktigt när ett bud lades - så länge det lades minst 48-49 timmar innan flygningen?
 
Toppen