Senaste nytt

SAS Eurobonus 40% poängrabatt på utvalda destinationer (Sverige/Norge/Danmark-Tyskland)

MrDollar

Medlem
Fick precis denna i mailen:
Poängrabatt
Det enklaste sättet att åka på semester till lågt pris är med poängrabatt. Du kan till och med ta med barnen, eftersom barn i åldrarna 2–11 år får ytterligare 50 % rabatt på poängpriserna som anges nedan.

Om du är Silver-, Guld- eller Diamant-medlem kan du fortfarande ta del av dina EuroBonus-förmåner på bonusresor med SAS och Widerøe, även om du väljer att flyga i SAS Go.


40% RABATT PÅ FLYG MED SAS
Från Till SAS Go SAS Plus
Sverige Berlin, München, Düsseldorf 12 000 20 000
Norge Berlin, München, Düsseldorf 12 000 20 000
Danmark Berlin, München, Düsseldorf 12 000 20 000
Boka: 13 november – 19 november 2018
Res: 1 december 2018 – 31 mars 2019


Bör som vanligt fungera med FlyPremium :)
 

JohanGE

Medlem
Är det bara jag som aldrig lyckas aktivera min Fly Premium? Ibland dyker den upp, men det är numera väldigt sällan. Dessutom vad gäller denna kampanj får jag endast upp SAS GO 10.000 poäng, och SAS Plus 15.000. Vad är rätt?
 

palmen

Moderator
Får den inte att fungera med flypremium via vanliga hemsidan, den sätter ner priset till 20k poäng för plus, även fast jag väljer flypremium rabatten så går det inte ner till 12k.

upload_2018-11-13_10-29-10.png
 
Det funkar för mig att få både kampanjrabatt och Fly Premium-rabatt, totala priset räknas ut till 12000 när dag markerat två 15000-rutor.
 
Får den inte att fungera med flypremium via vanliga hemsidan, den sätter ner priset till 20k poäng för plus, även fast jag väljer flypremium rabatten så går det inte ner till 12k.

Visa bifogad bild 81542

Det verkar som att den ej räknar 40% på berlin. Fly premium verkar dock funka. Du väljer 2x15k biljetter (plus) och blir debiterad 2x10k (go). Dom har dock ej applicerat 40% rabatt.

Provar jag på Munchen som destination så ligger 40% rabatt inne.

upload_2018-11-13_12-24-33.png
 

tic

Medlem
Jag fick både fly premium och kampanjrabatten till Berlin, dvs 12000 poäng ToR ARN-BER i plus när jag bokade nu på morgonen den 14/11. När jag prövade det igår fick jag det inte till Berlin (däremot till München om jag hade velat); de hade väl helt enkelt missat att lägga in rabatten till just Berlin i systemet från början.
 

Mr.cake

Medlem
Jag fick både fly premium och kampanjrabatten till Berlin, dvs 12000 poäng ToR ARN-BER i plus när jag bokade nu på morgonen den 14/11. När jag prövade det igår fick jag det inte till Berlin (däremot till München om jag hade velat); de hade väl helt enkelt missat att lägga in rabatten till just Berlin i systemet från början.

Herregud har de äntligen öppnat BER! Skämt åsido :p Jag tittade nu och verkar inte få till munchen priserna korrekt. Flypremium fungerar men får endast upp de ord.priserna... undviker Tegel i största mån.
 
Toppen