Senaste nytt

Hur ändrar jag mat på SAS?

Brandten

Medlem
Varenda gång laxlådan kommer ut påminns jag om att jag glömt förboka / ändra mat. Personalen påminner också varje gång om att det bara är att logga in och ändra i bokningen.

Men vart i hela friden gör man det? Inloggad men finns inget ändra där. :(
 

Brandten

Medlem
Tack för länk. Googlade till den också men finns ingenstans där man kan välja förboka eller ändra befintlig.
b02a546611c9517aae1a2d0831e9c71a.jpg

bea982ad6cd81f262aa7b69acfad19ed.jpg
 
  • Gilla
Reactions: Gus
Om det är en resa som jag bokat själv eller att arbetsgivarens resebyrå har glömt att boka maten så brukar jag ringa in. Det brukar sällan vara någon väntetid så det går snabbt och lätt.
 
Nu vet jag inte om du tänker på specialkost eller ej, men tyvärr finns det inget sätt att ändra det i bokningen själv, en funktion som jag önskat länge dock. Bl.a. Emirates applicerar detta automatiskt efter preferens i ens profil!

Själv brukar jag slänga iväg ett mail till guldsupporten eller starta en chatt för att ändra mat ombord. Något man helt enkelt får försöka komma ihåg varje gång.
 

Johan Hbg

Medlem
Nu vet jag inte om du tänker på specialkost eller ej, men tyvärr finns det inget sätt att ändra det i bokningen själv, en funktion som jag önskat länge dock. Bl.a. Emirates applicerar detta automatiskt efter preferens i ens profil!

Själv brukar jag slänga iväg ett mail till guldsupporten eller starta en chatt för att ändra mat ombord. Något man helt enkelt får försöka komma ihåg varje gång.
Är samma om det skall vasa barnmat. De säger man skall logga in, men det har jag aldrig hittat utan får ringa in. De kommer man kommer ihåg det.
 

Homer

Medlem
Vegetarisk utgår och både kosher och muslimsk måltid kan ju vara lax,
hinduismen lockar, fast å andra sidan kan ju den måltiden vara identisk med någon av de vegetariska.
Hinduisk måltid: Utan griskött, nötkött eller rå/rökt fisk
 
Toppen