Senaste nytt

Have your say on SAS’s Flight Award Calendar

v00peter

Medlem
Hej

Fått mail från SAS om att delta i en undersökning om deras award calendar. Gick in här i forumet för att se om någon annan fått samma mail, men hittade ingen tråd i ärendet. Eftersom de erbjuder ersättning, kan det vara hoax?
upload_2018-2-19_7-57-27.png
 

Attachments

  • upload_2018-2-19_7-56-43.png
    upload_2018-2-19_7-56-43.png
    395,4 KB · Visningar: 170

FF#1

Medlem
Tata har väl för lite EB-poäng på sitt konto :D

Det kan ju vara så att det blir administrativt svårt, precis som med SAS EB shop, poäng som inte kommer....
men känns ju som att utväxlingen att ge ett saftigt bud i poäng är fördelaktig jämfört med cash.
Man kan ju fundera vad SAS värderar en poäng till?
 

agehall

Medlem
Jag tor det är så enkelt som att de som genomför denna undersökning livnär sig på att göra just undersökningar och har samma system för ersättning oavsett vilken sitt som ska evalueras. Att då byta till en helt annan typ av valuta kan nog vara minst sagt krångligt.
 

jumbooze

Medlem
Jag tor det är så enkelt som att de som genomför denna undersökning livnär sig på att göra just undersökningar och har samma system för ersättning oavsett vilken sitt som ska evalueras. Att då byta till en helt annan typ av valuta kan nog vara minst sagt krångligt.
Absolut, minns den studie jag var med på om A350 business, där var det cashersättning från undersökningsbolaget som SAS hyrt in.
 

M@GNÜS

Medlem
Har varit med i två liknande undersökningar de senaste åren. Ena gången fick jag ett ”superpresentkort” värt 500 kr pch andra gången 4st biobiljetter.
 
Toppen