Senaste nytt

Fråga om SAS MasterCard

Cyril

Medlem
Hej!

Är det någon som kan svara på hur det går till när man har ett SAS EuroBonus MasterCard med kredit på.

Det jag undrar är om SAS skickar en räkning för utnyttjad kredit med snigelposten eller om du får den på mail alternativt via appen?

Tack på förhand!
 

Cyril

Medlem
Den finns i appen/hemsidan samt att du kan välja att få den som e-faktiura direkt till din internetbank.

Ska nämligen vara på landet X anta veckor i sommar utan Internet och datorer etc har vi bestämt. Så funderade på om man kunde eftersända posten om nu SAS skickar brev..

Annars blir det till att kolla på Autogiro då!
 
Du behöver dock inte ha fakturan för att göra inbetalningar. Ta med OCR och bankgironummer till stugan och betala in valfritt belopp när du vill.
 

Morgan

Medlem
Ska nämligen vara på landet X anta veckor i sommar utan Internet och datorer etc har vi bestämt. Så funderade på om man kunde eftersända posten om nu SAS skickar brev..

Annars blir det till att kolla på Autogiro då!

Om ni nu ska vara utan internet får ni väl köra utan kort också, kör med kontanter så har du inget problem :)

Du kan alltid betala innan förfallodatum, nu har jag inget SAS Mastercard med gissar att det är samma ocr varje månad, så bara att betala in ett lämpligt belopp när det passar :)
 

Remains

Medlem
Är det rimligt att hoppas på att lyckas boka en tripp för frun och mig i business tio Asien eller USA? Jag har guldstatus och har när jag kollade kört in 80.000 poäng över det senaste året. Den takten lär väl vara ungefär oförändrad, men betyder i så fall att jag måste dra ihop 120.000 poäng på kortet. Det betyder att jag måste omsätta typ en halv mille på kortet? Det är ju mer än vad jag får ut netto på ett år...

Något jag inte fattar, kan jag summera ett års rullande poäng för att åka flygplan med flera års inköp?
 
Toppen