Senaste nytt

Få tre dagar med dubbla poäng med ditt SAS EuroBonus Mastercard Premium 2-4 mars 2018

Brandten

Medlem
upload_2018-2-19_10-58-47.png
 

agehall

Medlem
Eftersom jag fullkommligt hatar de oanvändbara screenshots som postas hela tiden (de är värdelösa eftersom de inte är sökbara - POSTA ALLTID även texten som ren text!) så kommer det som borde ha postats här:

SAS Eurobonus skrev:
TRE DAGAR MED DUBBLA POÄNG PÅ DITT MASTERCARD PREMIUM
Den 2–4 mars får du tre dagar med dubbla poäng på alla köp med ditt SAS EuroBonus Mastercard Premium.1 Du får upp till 50 Extrapoäng per 100 kr, normalt upp till 25.2

Du får dubbla poäng automatiskt på alla dina köp under perioden – gäller även alla eventuella tillhörande PointEarner.

NY APP TILL DITT MASTERCARD PREMIUM
I slutet av februari uppdaterar vi SAS EuroBonus Mastercard-appen, så att du snabbare kan få en överblick över dina köp med kortet, vilka köp som redan har fakturerats och vilka du saknar. Du som har Android får nu också möjlighet att logga in i appen med hjälp av ditt fingeravtryck.
LÄS MER >

1 Dubbla poäng gäller inte kontantuttag. Erbjudandet är personligt och kan inte överlåtas. Tänk på att när du handlar på internet så godkänner du att beloppet dras på ditt kort, men transaktionen kan komma att genomföras senare. Det är datum för transaktionen som ligger till grund för dina Extrapoäng.
2 Den 2–4 mars 2018 får du 30 Extrapoäng per 100 kr vid köp i svenska kronor, 40 Extrapoäng vid köp i utländsk valuta och 50 Extrapoäng vid köp av flygbiljetter påsas.se.
 

Brandten

Medlem
Eftersom jag fullkommligt hatar de oanvändbara screenshots som postas hela tiden (de är värdelösa eftersom de inte är sökbara - POSTA ALLTID även texten som ren text!) så kommer det som borde ha postats här:

Framkommer inte så mycket mer information i det textade inlägget som du klipper in mot ämnesraden (vilket iof kanske inte är sökbar?) men det var därför jag inte la in mer text just här.
 
Toppen